Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 15:07 - Проникващо ти
Автор: eboa Категория: Поезия   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Прекосяваш с тихия им полъх

моя дъх. Искрящо ги разгръщаш

и ме обгръщаш

със силата поникваща във мен.

 

Трептящи, облети с твоя аромат,

със мен и формата играят.

Крилата в мен намират и докосват,

помагат им да се научат да летят.

 

Отлепват ме от ретината,

по сетивата,

достигат всеки нерв,

кръвта сгъстяват, до някакъв мехлем.

 

Докосват, проверяват, с движения

най-леки, неумолими,

нивото на страстта,

пулсираща във мен.

 

Слепят ме, очароват, творят,

извайват ме и вплитат,

по гънките им тихо спя,

с отворена душа.

 

До връхчетата

когато устните допирам,

в очертанията нежни

напълно и изцяло се разтварям.

 

Невероятни, толкова бледо бели,

в цвета на нежността,

и ослепително красиви,

даряващи ми допира на вечността.

 

Не са от мрамор, но блестят,

не са вода, но я чертаят,

превръщат я в мъгла,

в омара от лъчи ме заслепяват.

 

А някога заспиват

и сладко се отпускат в мен,

по тялото ми когато

нежно се допират.

 

или когато в кожата ми

отчаяно и нежно,

безкрайно и ужасно бавно

ръцете ти се впиват.

 

 






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eboa
Категория: Поезия
Прочетен: 629747
Постинги: 741
Коментари: 459
Гласове: 4214
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031